"Fortfarande inte 18?"

Varför kan jag aldrig gå och lägga mig vid normala klockslag? Jag gör ju ändå inte direkt någonting vettigt. Sitter här och degar, liksom. Men å andra sidan har jag ju sommarlov, så där kanske vi har förklaringen?

Hur som helst är jag nog lite småkär i Willys-killarna nu. Det är ganska svårt att inte vara det, för sötare människor har jag inte sett på länge. Att den sötaste sötnosen var en social typ som faktiskt förstod sig på att ta kontakt med oss med en egen och originell replik som dessutom inte var inlärd (ja, jag är skadad av att ha läst The Game) gjorde honom till man of the month, eller aa, ok, week åtminstone.

Råkade även ut för en annan pick up-line ikväll, den var också egen och originell och absolut inte inlärd, men kanske inte den bästa jag har hört...? Inget ont om killen förövrigt, för han är faktiskt störtskön.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

de gjorde om katla för något år sen så att det inte är lika läskigt. den rörde på sig och blinkade förut, nu står den still och bara lyser.

2008-08-06 @ 07:25:56
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0