Please stay, please don't go...

Hej, jag är inte i stan med Adam, och jag är inte där med Nina heller. "Plan Adam" rann ut i sanden eftersom ingen av oss hörde av sig till den andra och Nina fick jag först inte tag på, så jag drog till gymmet och pumpade lite muskler istället. Lägligt nog fick jag tag på henne precis efter det att jag hade gymmat klart, men då hade hon redan åkt in till stan. Fast å andra sidan kanske det var lika bra, för jag är nämligen så gott som pank om man inte räknar pengarna i euro, och det har jag för mig att man inte gör så ofta i Sverige...?

Aja, nog om det. Nu sitter jag här och käkar diverse saker för att fylla på efter ett 2 h och 15 min långt gympass, samtidigt som jag väntar på att Erika ska höra av sig, saknar Grekland, kollar runt lite på internet, överväger om det är värt att ta studenten ett år senare för att studera ett år i Mexico (nej, jag tror att jag hoppas på att komma in på universitetet där istället) och funderar på att spela The Sims 2 (det är roligt - jag lovar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0