They're not you.

Jag har varit igång sedan halv nio imorse. Behöver jag säga att jag är trött, eller? Duktig som jag är var jag på gymmet vid tio, sprang en halvmil som uppvärmning, fortsatte köra ben och avslutade med mage. Jag kom hem, duschade och åt lunch, lekte hundrameterslöpare till bussen och sedan gick jag och bror runt i Kista i timtal (märk mina ord, vi var där hur länge som helst nästan).

Erika vet hur man shoppar, den saken är klar. Jag var väl inte så dålig jag heller, men hon vann med hästlängder. Dagens snilleblixt var i alla fall när jag kom på att jag kunde ha skor från barnavdelningen. Och nej, det är inte den största storleken - den var för stor, hmm... Aja, jäkligt ekonomiskt är det i alla fall.

Imorgon (egentligen blir det väl senare idag) ska jag plugga matte, fysik och kemi. Ja, det märks ju att man är naturgeek om man säger så.

Nu ska jag läsa lite i min bok. Buenas noches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0