It's like ten thousand spoons when all you need is a knife .

Jag vet att det har blivit lite klent med inlägg på bloggfronten på sistone, men ni kan i alla fall inte påstå att jag inte förvarnade er om att så kunde bli fallet.

Hur som helst går jag ju i nv2b nu och trivs riktigt bra med att göra så. Det verkar vara "en samling helsköna typer" i den där klassen, alltså. Och vilken sammanhållning! Det här kan nog komma att bli riktigt roligt... Och det är ju tur det, med tanke på att c:a 100 % av min fritid består av att plugga matte, fysik, kemi och biologi numera, och alla ämnen har inte ens kört igång än. Förmodligen kommer jag att plugga ihjäl mig, men då dör jag i alla fall som en lycklig medlem av NT-eliten(?).

Det är ju allmänt känt att jag är en sådan där människa som överdriver när hon pratar, men visste ni att Erika också gör det? Hon överdriver faktiskt en hel del ibland. Otroligt internt, men vissa smarta människor som vet vilket datum det var igår kan möjligtvis lägga ihop två och två...

Människor som ska känna sig träffade av detta inlägg är givetvis Erika (som förövrigt var snäll nog att låna ut sin grafritare till mig igår när jag i en förvirrad stund trodde att jag hade tappat bort min egen - vilket jag som tur var inte hade gjort), en annan människa som införde ett visst begrepp och sedan, givetvis 3sket (fast inte så mycket av inlägget, utan mer av en pistolkula).

P.S. Jag har programmerat min grafritare, så numera har jag PQ-formeln på den. Tufft eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0